Pismo znak: PCIS/ANRP/ZO/5/2016 Orzechówka, 09.11.2016
Zapytanie ofertowe
dotyczące usługi sprzedaży i dostarczenia alkomatu w ramach projektu “Aktywni na rynku pracy” realizowany przez Powiatowe Centrum Integracji Społecznej w Orzechówce 326 A.
Projekt „Aktywni na rynku pracy” w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w zakresie osi priorytetowych VII-IX RPO WP 2014-2020.
I. Zamawiający:
Powiatowe Centrum Integracji Społecznej
Orzechówka 326a
36-220 Jasienica Rosielna
REGON 6861687674; 364866631
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o art. 4 pkt 8 Ustawy PZP (tj. Dz. U. z 2015, poz. 2164
z późn. zm.) na podstawie wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz zgodnie z zarządzeniem nr 7/2016 Kierownika Centrum Integracji Społecznej w Orzechówce z dnia 5 lipca 2016 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych
w Powiatowym Centrum Integracji Społecznej w Orzechówce, o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzedaży i dostarczenia alkomatu, w ramach projektu „Aktywni na rynku pracy”, współfinansowanego przez Unię Europejską.
Usługa obejmuje:
- Sprzedaż i dostarczenie alkomatu do Powiatowego Centrum Integracji Społecznej
w Orzechówce; - Przedmiot zamówienia posiada odpowiedni certyfikat kalibracji i spełnia normę PL-EN 15964:2011;
- Alkomat ma spełniać rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2015r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie;
- Alkomat powinien posiadać cyfrową prezentację wyniku pomiaru oraz analizować wydychane powietrze bez użycia ustnika.
IV. Warunki realizacji zamówienia:
- Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem oferty.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
- Rozliczenia finansowe z Wykonującym zlecenie odbędzie się na podstawie wystawionej faktury przez Wykonawcę. Wynagrodzenie płatne na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod względem formalnym i merytorycznym faktury.
- Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
V. Termin złożenia oferty, termin realizacji zamówienia.
1.Termin złożenia ofert: 16.11.2016 r. do godziny 13.00.
2.Termin realizacji zamówienia: 30 listopada 2016.
3.Oferty należy złożyć listownie: PCIS Orzechówka, 36-220 Jasienica Rosielna, Orzechówka 326a, w zamkniętej kopercie, mailowo w formie zeskanowanych dokumentów składających się na ofertę na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
VI. Kryteria i sposób wyboru oferty
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca łącznie następujące kryteria ofert:
- Będzie zawierała łącznie najniższą cenę brutto za zrealizowanie zamówienia;
- Będzie zgodna z opisem przedmiotu zamówienia oraz innymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego;
- O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu) Oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie .
VII. Dodatkowa informacja:
Uprzejmie informuje się, że niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art.66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych.
VIII. Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Załączniki do niniejszego Zapytania ofertowego stanowią jego integralną część.
3. Złożenie formularza ofertowego bez wymaganych załączników będzie skutkować odrzuceniem oferty.
Orzechówka, 9 listopada 2016r |
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
Dotyczy zapytania ofertowego PCIS/ANRP/ZO/5/2016
Orzechówka, …………………………..
- Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa | |
Adres | |
Telefon/fax, e -mail | |
NIP |
2. Przedmiot oferty:
Odpowiadając na Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru Wykonawcy określonych w Zapytaniu ofertowym usług w ramach projektu pt.:
„Aktywni na rynku pracy” Nr Wniosku: WND-RPPK.08.01.00-18-0021/6
Przedmiot realizacji | Specyfikacja | Termin realizacji |
Koszt (kwota brutto) |
a)sprzedaż i dostawa alkomatu. | Według opisu przedmiotu zamówienia | Do uzgodnienia |
……………………. zł brutto
|
Oświadczenia:
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z Zapytaniem ofertowym i nie wnosimy żadnych zastrzeżeń.
- Oświadczamy, że akceptujemy załączony do zapytania Załącznik nr1.
- Oświadczamy, że spełniamy warunki art.22 Ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania z tytułu art.24 Ustawy PZP
z dnia 29 stycznia 2004 r.
miejscowość, data | podpis i pieczątka imienna osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy |